Payday?

Annajävlaodell är på tapeten igen. Jag klarar inte av självutnämnda "konstnärssjälar". Att vi har en statlig form av socialt ansvar för utslagna personer som inte kan försörja sig själva är jag helt för, men jag vete fan om konstnärer räknas dit. Om de nu inte kan försörja sig på att sälja sina efterapningar bör de väl skaffa ett jobb som alla andra? Men icke. Flertalet av dem ska kommuner och landsting stödköpa av när bidraget inte räcker till. Undrar hur många som dessutom är registrerade som "studerande" eller "arbetslösa" och lyfter bidrag.

Nåväl. Det var inte detta som var på tapeten utan puckot Odell. Jag har tidigare ondgjort mig över hennes oförmåga att hålla munnen stängd när det gäller syretillförsel, och nu ska domen över hennes tilltag falla. Personligen hoppas jag att det blir payday. Bigtime. Fängelse på Hall i 3-6 år och dryga böter. Inte så mycket för att jag tycker att hennes brott är så farligt utan snarare för att vi i så fall slipper se fanskapet på ett tag.

För övrigt roar bilden nedan mig. Jag jackade den från en nättidning och hon tycks ha missat att bleksminka halsen en aning (hon vill nog se lite tärd ut. Lidande liksom). Det får henne att se ut som den clown hon är.


Anna Odell - Clown?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0