Pottfrilla och friluftständer.

Som ni vet hyser hatdelen av mitt hjärta en alldeles särskild plats för dem som jag brukar kalla för mouthbreathers. En av dem, och mitt speciella hatobjekt nuförtiden är Carina Berg. Maken till obegåvad människa som ändå får plats på TV finns inte. Undrar om det beror på att hon ligger frivilligt med en av de mer inflytelserika männen i branschen?

Andas genom munnen gör hon i alla fall garanterat. Hennes tänder gör nämligen att hon inte kan stänga den samtidigt som de blockerar eventuell syretillförsel genom näsan.

Det som fick mig att börja hata henne innerligt var när hon intervjuade en av mina gamla hjältar för fyrans räkning och gjorde bort hela Sverige fullständigt. Hon ställde ytliga frågor, hade inte gjort någon research och pratar så dålig engelska att man skämdes hemma framför dumburken. Robert Plant som är en intelligent människa snappade naturligtvis upp att han satt och pratade med ett fullkomligt spån och drev hejdlöst med henne. Ett leende på läpparna och förenklade svar så att hon skulle förstå, men ändå inte förstå att han visade samtliga tittare vad han tyckte om henne. Vill minnas att han avslutade med ett dräpande "Great sense of humor".

Stor underhållning, men eftersom jag inte är något stort fan av pinsamhetstv så funkade det inte riktigt för mig. Dessutom har man sett henne här och där efter det och i samtliga fall har hon varit usel. Carina jävla Berg. Usch.

Hon är ful, dum och fnittrar irriterande när hon inte förstår, vilket inte är sällan. Hon syns tamigfan överallt och folk verkar inte fatta att hon är brutalt övervärderad. Om inte den den blonda topsformade komikern hade sjungit till henne så hade hon förhoppningsvis glömts bort, men inte fan. Nu måste jag väl stå ut med jävulskapet på TVn i all evighet.

Tur att man ska ha barn så att vi inte kommer att hinna titta på TV. Kanske det kollektiva TV-tittandet kommit till insikt om 22 år när vi sparkat ut den lille parasiten som för tillfället roar sig med att sparka sönder revbenen på min kära hustru.

Ondska - ditt namn är Carina Berg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0