Jobbet.

Nu är det klippt igen. Vår mailserver ligger nere och har gjort så i snart en vecka, av och till. Personligen är jag fly förbannad eftersom det är en extern tjänst vi köper in och ingen i hela kommunen har ballar nog att ringa de förbannade miffona på Tieto Enator och berätta för dem att vi byter bolag imorgon om de inte får ordning på det.
Jag får inte ett smack gjort och varje gång jag försöker få ordning på något är det som om någon slår undan benen under mig. Jag blir på allvar snart knäpp.

Det värsta är att vi påtalade problemet för ledningen för minst två år sedan och inget har hänt. Sedan dess har det mesta strulat lite då och då, och det värsta är att det ständigt tycks bli värre. Så går det när ledningen använder ett annat system än oss andra. Känns onekligen som om de skiter fullständigt i vår arbetssituation och det gör att jag helt tröttat på det stället.

Tyvärr ligger inga vettiga jobb ute på AMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0