Blandat dravel.

Nope. Jag har inte övergett bloggen. Inte ännu i alla fall och inte heller har den bytt namn till förslaget nedan. Däremot roar jag mig nästanpå oavbrutet i tvättstugan. Nog om detta dock.

Istället kan jag meddela att jag är gift med argakvinnan.se just nu. Gravidhormoner gör konstiga saker med kroppen. Ilskesint utav bara tusan och igår fick jag mig en skopa för att jag inte gjort nog trots 8 timmar på jobbet och 5 timmar till i tvättstugan, målandes. Nåväl. Bara fem veckor kvar innan mina bekymmer blir så mycket större än så.

Ett skrikpaket som inte kommer att tystna förrän någon gång om 15 år och då förblir det tyst i minst 3 år innan det behagar svara på tilltal igen. Vad utsätter man sig för? Någonstans måste det vara värt det - det hävdar ju alla föräldrar - men jag hoppas innerligt att det är sant. Jag är såklart i spänd förväntan inför föräldragrejen, men jag är också nervös. Vad har man att vänta sig?

Jag kan inte direkt säga att jag är förberedd mentalt. Förväntansfull, ja. Skräckslagen, än mer så. Jag antar att jag får ta det som det kommer.

Famous last words.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0