Leif G W Persson

Det finns trots min förkärlek för att hacka på folk människor som jag trots allt vill vara lite som. Människor man skulle kunna kalla mina idoler, i en ganska pubertal mening. En av dessa människor är Leif G W Persson.

Det finns nog inte en endaste person i svedala som på ett så naturligt sätt kan totaldräpa en annan verbalt som Leif. Gudarna ska veta att han övat. Det är inte sällan den mannen går till attack och inte lämnar en enda av barbarerna levande. En verbal enmansarmé som kör över allt och alla. Dessutom finns det inte i hans begreppsvärld att han kan ha fel.

Jag vill naturligtvis inte vara exakt som G W. Han är en dryg, fet jävel som antagligen inte har alltför många vänner och hans personliga hygien ser ut att kunna ifrågasättas i vissa lägen. Däremot har han en del egenskaper som jag skulle vilja besitta till en större utsträckning. Jag skulle behöva vara lite mer säker på mig själv, att ibland kunna vara så där tvärsäker verkar vara ganska så befriande. Jag skulle vilja ha möjligheten att bli sådär boksmart, men har knappast minne nog till det. Jag skulle dessutom kunna ge delar av min kropp för att kunna levera lika dräpande kommentarer med lika kort betänketid.

Se G W lustslakta en av kandidaterna till Sveriges näst mest självgoda människa här. Mest självgod finns det liksom ingen konkurrens om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0