Undergången är antagligen nära.

Jag upphör aldrig att förvånas. Ibland misströstar jag dock och inbillar mig att mänskligheten är dömd - och det med rätta - till undergång. Kommande generationer kommer att vara för korkade, lata och upptagna av att spela WoW för att klara av att föröka sig.

Jag baserar ovanstående förutsägelse på att det finns en andra säsong av "A shot at love with Tila Tequila".

Hur ända in i helvete, med socker på, står en endaste liten människa ut? Personen som kom på det, han som clearade ideén och alla andra inblandade borde tvingas till att... titta på skiten. Om det inte räcker borde de få göra det med pungen fastspikad i en planka.

För det kan väl bara vara män som ligger bakom skiten?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0