Folk jag inte vill bli som (del 1).

(Känns som om detta kan bli en lång serie.)

Eva på jobbet. Förvirrad, överenergisk och gör inte sitt jobb fast hon så gärna vill vara den duktigaste flickan i klassen. Senast idag skapade hon en massa extrajobb för mig pga att hon inte gjort sitt. Hur svårt kan det vara att göra en beställning?

Dessutom ses inte hennes innerliga inkompetens av ledningen utan de ger henne istället rejäla löneökningar och ökat ansvar. Då får hon ju trots allt möjligheten att ställa till det för fler, så det verkar rimligt. Jag blev så förbannad idag att jag är glad att jag inte fick tag på henne. Det hade kunnat leda till en lite stel stämning på arbetsplatsen om utskällningen jag planerade hade kunna levererats.

Nämnde jag att anledningen till att jag inte fick tag på henne var att hon gått hem? 15.45...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0