Två år sedan starten.

Det har gått två friska år sedan jag i desperation vände mig till bloggvärlden för att få den uppmärksamhet jag egentligen förtjänar i verkligheten. Det har gått sådär, men jag har mig själv att skylla. Att vara arg tar på krafterna och bloggandet har fått stryka på foten.

Skämt åsido, så har det mest handlat om att jag förut varit arg främst vad det gäller jobbet, och eftersom det rör sig om till viss del sekretessbelagda saker har jag inte kunnat orera loss som jag velat. Nu har jag tagit ett nytt beslut. Bort med det gamla och dags för en energirik nystart. Numera ska jag unvika jobbet (till viss del) i mitt bloggande. Det finns säkerligen nog med irritationsmoment i min helt privata vardag för att fylla detta forum med stinkande självförakt och hat mot alla andra i hela världen. De är ju trots allt idioter. Eller nåt.

Fast egentligen handlar det mest om att kunna avreagera sig utan att behöva träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0