Wlan, bam, thank you m'am.

Trådlöst bredband måste ta mig tusan vara det bästa som hänt sedan någon uppfann kniven så att man kunde skiva bröd. Följande skrivs från en solvarm altan med en öl på det pulverlackade - det stod så i reklamen - aluminiumbordet. Nackdelen med mitt trådlösa bredband är att man inte kan lite på att det håller sig sams med jobbdatorn, som jag glatt använder en massa privat. Den kopplar ned titt som tätt vilket gör att man blir en något paranoid bloggare. Ctrl-c är min bästa vän.

För övrigt är jag ruskigt sugen på en Iphone. Tror det blir en så snart den nya släpps och den gamla går ned i pris. En gammal till den arge, alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0