Jesus och datorkraschen.

En av Svedalas stora opinionsbildare har visat sitt rätta ansikte. Det kanske känns lite kymigt att snoppa av en av toppreportrarna när de kommer in med en story av den här digniteten, men för helvete! Någonting har en redaktionschef betalt för och en av de sakerna är att skicka dylikt till En ding ding värld.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5370803.ab

Det värsta av allt är att jag inbillar mig att 35% av läsarskaran nickar lite försiktigt och tänker "jojomän, sisådäringa är det asså. Det är beeeeevisat" och sedan går och kryssar Marit Paulsson.

Jag föraktar en del icketänkande människor. Jag har också kommit att förakta större delen av Sveriges samlade journalistkår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0