Favoritinlägg i andra bloggar.

Inspirerad av mitt förra inlägg tänkte jag mig att länka till ett par läsvärda inlägg i andra bloggar. Bloggdjungeln där ute är så komplex och fylld av modeidioter att åtminstone jag behöver all hjälp jag kan få med att sålla bland skiten. Eftersom jag bara följer två bloggar så blir det också bara två länkar (tror att kutym skulle vara exakt tre). Det finns dock massa mer läsvärt hos dessa två.

Prankmonkey: En air av arrogans som skurit sig.

Bloggfrossa: När Tage föll ner.


Edit (090702): Tydligen har Prankmonkeys blogg skitit ihop sig totalt och en massa inlägg gått förlorade. Ovanstående är ett av dessa. Typiskt, när jag länkade och allt. Hmmm... Det var väl inte mitt fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0