Insikter.

Så här under semestern inser man ibland vissa saker. Jag har kommit till insikt när det gäller två vitt skilda ting.

När det gäller det första så är det snarare fenomenets omfattning som, så att säga, insetts. Jag är förbannat tokjävla höjdrädd. Det är knappast något jag skäms över men det är helt klart opraktiskt när man ägnar mycken av sin tid hängandes på en 5 meter hög stege målandes sin nedsletna husvägg. Jag är på riktigt bajsnödig mest hela tiden där uppe och det är knappast av nödens skäl.

Det andra är något så enkelt som att en iPhone är tokcool. Har precis införskaffat en sådan och vill gärna få fina tips på vettiga applikationer att klämma in i den stackars apparatens minne. Någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0